December 13, 2012

Overthrow - Demo (Unreleased)

 
***BIG THANKS TO Jean-Simon (Ov3r5ighT)***

Go to band's profile

Download 
password : skatepunk
*Quality: 160 kbps 

Infos: 
Release Year: Unreleased, Recorded in 1999
Label: None


Lineup:
Samuel Jobin - Vocals
Sébastien Côté - Bass
Benoît Côté - Drums
Dominic Bourque - Guitar / Back Vocals
Simon Barbeau - Guitar / Back Vocals
 
Tracklist:
01 - Day's After Day
02 - Vote For 
03 - Make A Choice
04 - Socialized
05 - Down On Me
06 - Alone And Crazy

5 comments:

  1. Amazing skatepunk, thank you!

    ReplyDelete
  2. Punkrockanonymous13 December 2012 at 16:03

    Awesome record, thanks you too!

    ReplyDelete
  3. Salut, je t'ai écrit sur ton hotmail.
    J'ai une autre version de ce CD avec 2 tracks de plus.
    Si ça t'intéresse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je suis intéresser, as tu un lien pour télécharger?

      Delete
  4. Bonjour,
    Simon Barbeau d'Overthrow. Je n'ai même pu moi-même ce démo. Pouvez-vous me dire ou je peux le télécharger?

    ReplyDelete